Гарантія та сервісне обслуговування
Гарантія та сервісне обслуговування
Гарантійні зобов'язання
- Продавець гарантує, що куплений виріб, відповідає вимогам закону «Про захист прав споживачів», за умови дотримання споживачем правил, які викладені в експлуатаційних документах. Виріб працює і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється при покупці.
- Гарантія на продані вироби за умови дотримання умов гарантії передбачає безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або його заміну на аналогічний за призначенням пристрій в разі неможливості ремонту.
- Гарантія дійсна тільки при наявності правильно, чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), і даного Договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями і розписом покупця.
- Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання, ознайомитися з Правилами його використання і гарантійного обслуговування, що містяться в доданих до обладнання інструкціях, і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
У яких випадках гарантія не надається?
Гарантійні зобов'язання не поширюються у випадках:
- Втрати гарантійного талона (якщо виріб ним комплектується, крім виробів в OEM-постачанні), наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавцем;
- Розбіжності серійних номерів, комплектуючих із зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб їм комплектується, крім виробів в OEM-постачанні);
- Пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих;
- Наявності механічних пошкоджень (пом’ятості, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць і т.п.), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
- Наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтину блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей і т.п.);
- Наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, будь-яких рідин, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
- З ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
- Наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, комах і т.п .;
- Несправності, що виникла внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
- Виходу вироби з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації вироби побутового призначення, неправильного встановлення та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання і транспортування, викладених в керівництві користувача);
- При неповній комплектації виробу, відсутності документації, драйверів, сполучних кабелів, кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
- Роботи вироби з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
- Невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж, систем водопостачання та газопостачання, а також іншими зовнішніми факторами (кліматичними й іншими);
- Некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash - Bios і т.п.);
- А також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
У разі необхідності, Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в сертифікований Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
Обмін і повернення товару
Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо пристрій не може бути відремонтовано, на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарантійного ремонту, в залежності від його складності, може становити 14 робочих днів, без урахування часу транспортування.
Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:
- Товар новий, тобто такий, який не був в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, потертостей і т.п .;
- Програмне забезпечення не змінювалося, на лічильнику телефону не більш як 5 хвилин розмови;
- Збережені: повна комплектація, ярлики, цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування;
- Наявність необхідних документів:
- Документ, що підтверджує покупку (товарний чек)
- Гарантійний талон
- Документ, що засвідчує вашу особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення)
- Якщо розрахунок проводився по банківській карті, при собі необхідно обов'язково мати картку за допомогою якої здійснювався розрахунок.
Доповнення
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті через:
- Порушення цілісності гарантійних пломб;
- Наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- Порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- Несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- Неправильного заповнення гарантійного талона;
- Якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- Природне зношення або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
- Пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або ті, що з’явилися в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Гарантія не поширюється на:
- Частини оздоблення і корпусу виробу
- Видаткові матеріали (фільтри, картриджі, очищувачі повітря тощо), лампочки, елементи живлення (батареї, акумулятори) та інші комплектуючі, заміна яких споживачем, передбачена інструкцією з експлуатації.