Ваше ім'я*
Ваш e-mail*
Повідомлення*
 
 Укр | Рос
Кабінет
Вхід на сайт

Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантійні зобов'язання

  1. Продавець гарантує, що куплений виріб, відповідає вимогам закону «Про захист прав споживачів», за умови дотримання споживачем правил, які викладені в експлуатаційних документах. Виріб працює і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється при покупці.
  2. Гарантія на продані вироби за умови дотримання умов гарантії передбачає безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або його заміну на аналогічний за призначенням пристрій в разі неможливості ремонту.
  3. Гарантія дійсна тільки при наявності правильно, чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), і даного Договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями і розписом покупця.
  4. Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання, ознайомитися з Правилами його використання і гарантійного обслуговування, що містяться в доданих до обладнання інструкціях, і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантійні зобов'язання не поширюються у випадках:
  • Втрати гарантійного талона (якщо виріб ним комплектується, крім виробів в OEM-постачанні), наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавцем;
  • Розбіжності серійних номерів, комплектуючих із зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб їм комплектується, крім виробів в OEM-постачанні);
  • Пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих;
  • Наявності механічних пошкоджень (пом’ятості, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць і т.п.), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
  • Наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтину блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей і т.п.);
  • Наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, будь-яких рідин, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
  • З ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
  • Наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину виробу сторонніх предметів, комах і т.п .;
  • Несправності, що виникла внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
  • Виходу вироби з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації вироби побутового призначення, неправильного встановлення та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання і транспортування, викладених в керівництві користувача);
  • При неповній комплектації виробу, відсутності документації, драйверів, сполучних кабелів, кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
  • Роботи вироби з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
  • Невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж, систем водопостачання та газопостачання, а також іншими зовнішніми факторами (кліматичними й іншими);
  • Некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash - Bios і т.п.);
  • А також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
У разі необхідності, Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в сертифікований Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.

Обмін і повернення товару

Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо пристрій не може бути відремонтовано, на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарантійного ремонту, в залежності від його складності, може становити 14 робочих днів, без урахування часу транспортування.
Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:
  • Товар новий, тобто такий, який не був в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, потертостей і т.п .;
  • Програмне забезпечення не змінювалося, на лічильнику телефону не більш як 5 хвилин розмови;
  • Збережені: повна комплектація, ярлики, цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування;
  • Наявність необхідних документів:
    • Документ, що підтверджує покупку (товарний чек)
    • Гарантійний талон
    • Документ, що засвідчує вашу особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення)
    • Якщо розрахунок проводився по банківській карті, при собі необхідно обов'язково мати картку за допомогою якої здійснювався розрахунок.

Доповнення

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті через:
  • Порушення цілісності гарантійних пломб;
  • Наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • Порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • Несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • Неправильного заповнення гарантійного талона;
  • Якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
  • Природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • Випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • Пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або ті, що з’явилися в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.


Гарантія не поширюється на:
  • Частини оздоблення і корпусу виробу
  • Видаткові матеріали (фільтри, картриджі, очищувачі повітря тощо), лампочки, елементи живлення (батареї, акумулятори) та інші комплектуючі, заміна яких споживачем, передбачена інструкцією з експлуатації.